Emma Barremyr

Välkommen alla nya läsare

God morgon vänner 
 
Igår var det nytt läsarrekord här igen och jag antar att ni var många som hittade hit via PT-Fias blogg som hade länkat mig via en frukostbild. Riktigt roligt är det och jag välkomnar alla nya läsare! Hoppas att ni stannar och hittar intressant läsning!
 
Efter ett tolvtimmarspass på jobbet igår var jag sliten och bumsade i säng tidigt. Detta resulterade en vaken Emma redan vid sex idag. Så jag hoppade i träningskläderna och åkte till gymmet en sväng – för att starta dagen på bästa sätt liksom. Och även för att få energi inför kommande 24-timmarspass på jobbet. Och så mycket energi jag fick!
 
Rygg, axlar och mage fick sig en rejäl omgång och träningsvärken kommer redan smygande. Jag älskar det!
 
Innan passet blev det som vanligt en smoothie och nu efteråt slängde jag ihop kokos- och morotsmuffins som toppades med kesokvarg, pumpakärnor, riven morot och kanel. Receptet hittar du här <– (klick).
 
 
 
 
Har ni inte testa dessa godingar rekommenderar jag er varmt att göra det! De är sååå goda 😉
 
Lite senare idag kommer ett grymt träningstips upp för alla som är sugna på mjölksyra i styrketräningen och så kommer även ett tidsinställt inlägg upp som handlar om basråvarorna i mitt kök. Missa inte det!
 
Nu – dags att åka på jobb!
 
Kram / Emma
Skapa en blogg på Vimedbarn.se du också, klicka här! Och du har väl inte missat topplistorna, klicka här!
Kommentarer

Lämna ett svar

Läs mer om hur vi behandlar personuppgifter i vår integritetspolicy.
  1. Julia

    Hej Emma. Jag är väldigt glad att jag ramlade in på din blogg, fina bilder och bra inspiration 🙂 Här kommer jag titta in varje dag! Kram!

    Svar:
    Hej Julia! det gör mig glad att höra, du är välkommen! 🙂
    Emma Barremyr
  2. Ida

    Alltså, föööör mycket supergoda recept ju?! Här har du en som kommer stanna 😀

    Svar:
    Vad roligt att höra, välkommen 🙂
    Emma Barremyr
  3. Rebecca

    Jag har tänkt att köra ett pass med bara mage, rygg och axlar i veckan då jag är svag i dessa kroppsdelar. Vilka övningar/ hur många övningar per kroppsdel kör du när du har ett sånt pass?

    Tack för en väldigt bra blogg (som bara blir bättre och bättre!)

    // Rebecca =)

    Svar:
    Jag brukar köra ungefär 10 övningar på ett pass. Jag brukar bland annat köra olika slags roddövningar, omvända flyes, latsdrag, utåtrotationer i axelled, bicepscurl, axelpress, hantellyft åt sidan, plankan, russian twist, fällkniven och bollövningar! 🙂 Kul att du gillar bloggen och tack för din kommentar!
    Emma Barremyr
stats